Tuesday, November 24, 2009

Gode råd om baby sygdom - ikke fra mig..

Jeg må lige pleje min dårlige samvittighed.. godt Amalie ikke fejlede noget... puha!


En af K's veninder ringer mens K er i bad.. "Har i nogensinde oplevet Merle havde 38,5 i feber?"... jojo siger jeg, når de er små må de godt have lidt temperatur - den kan være lidt højere end for voksne uden at det er et problem! .. tror jeg havde det fra et par gange hvor merle havde feber pga tænder eller lignende.. jeg havde bare lige glemt at Amalie er fra 21. september - altså kun lige 2 måneder og ikke 1-2 år som Merle!!

DSCF4686.JPG


Vagtlæge og så børnehospitalet
Heldigvis synes Iris ikke det var nok med et godt råd fra mig ... hun tog til vagtlægen som sendte hende og Amalie videre til børnehospitalet.. så små børn må nemlig ikke have feber.. pga RS virus(vejrtrækningsproblemer), menigitis og så selvføgelig Influenza A (H1N1) tider!!

Isolation på Glostrup børneafdeling
Som om det ikke var nok at vagtlægen synes de skulle forbi børnehospitalet, så blev de sendt videre til Glostrup hospital børneafdeling.. hvor de skulle isoleres, pga fare med svineinfluenza.. så der blev de nok mødt af personale i rumdragter :-((

Ingen problemer - hjem igen - puha
Der blev taget blodprøver og hvad der hører til, og heldigvis var der ingen problemer.. puha og tænk jeg havde bare skudt det hen :-(

Så pas på med mine råd om sygdom, især når det kommer til syge børn og babyer

... alle som kender mig ved jo at jeg mener lettere sygdom skal trænes væk eller bare en tur i sauna og pebermynte... men det gælder jo altså bare os voksne ik'!! ... og det lader til Iris har lært mig at kende heldigvis... hehe

Gode råd om baby sygdom - ikke fra mig..SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: