Saturday, November 28, 2009

Tatovering nej tak - branding ja tak

Tatoveringer bliver indtil videre ved tanken

Ind i mellem - gennem de sidste 10 år - får jeg lyst til en tatovering, fx. ordet dedication, på siden af brystkassen omkring nyrerne og ned med hoften. Men åbentbart har jeg ikke lysten sådan rigtigt.. altså virkelig gerne, for jeg har i hvert fald aldrig til at fået tatoveringen lavet.. Det kan jo selvfølgelig være jeg bare er sløv, som med så meget andet. Men jeg tror nu bare ikke det med tatoveringer lige er mig :-)

Og så bryder jeg mig slet slet ikke om at få noget mere eller mindre tilfældig og ukontrolleret farve direkte ind under huden... jeg går alt for højt op i økologi og sundhed til at jeg nogen sinde vil gå med til det!!

Branding - hjemmelavet
Næ så har jeg haft ægte lyst til at brande brændemærke min datters forbogstav på min arm.. det fik jeg endelig gjort sidste vinter... et M på venstre underarm, lavet hjemme ved brændeovnen!

Elias
Nu har jeg så fået mig en dejlig søn, og igen kom lysten med branding.. jeg fik nu lavet mig et E på højre underarm, også hjemme ved brændeovnen. Sjovt nok havde jeg sværere ved at holde armen mod metallet nu, end jeg havde med Merle.. måske hjernen spiller mig et puds.. jeg ved det ikke ;-) Så jeg blev nød til at lave flere mindre brændinger for at man kan se det er et E.


DSCF0946


P2140063


Rigtig professionelt branding
Nu overvejer jeg så at få lavet professionel branding eller scarification.. der går nok lang tid :-) og der skal i hvert fald slet ikke bruges noget farve. Ligesom med tatoveringer så skal jeg ikke have farve stads ind i huden, heller ikke selvom det er brænding eller skæring!!

Tatovering nej tak - branding ja takSocialTwist Tell-a-Friend