Monday, March 31, 2008

Toilettet tager ikke vand ind!

ingen skyl i toillettetKatja var i fuld gang med at finde et nyt smart toilet efter vores nuværende toilet gik i stykker på en af de mest uheldige dage overhovedet! Det skulle helst være et godt et ala det vi havde på Amager.. et gustavberg med lige sider..

Men inden hun købte tænkte jeg at jeg lige ville kigge på toilettet. Selvom Mikkel, Benny og Frank havde kigget så vil jeg lige prøve lidt selv...

Jeg kunne godt se der ikke kom meget vand ud, så jeg skilte fremføringen langs gulvet fra toilettet og skruede op for ventilen.. der kom en masse rustfarvet vand ud, men massere af tryk! Var det måske bare det som stoppede fremførslen?

Jeg satte det på igen, og dælme.. nu kom der massere af vand ind i cisternen!!! for hulen og zulen... det virker da fint!!

Jeg havde lidt problemer med at samle alle delene som var splittet helt ad, men endelig fik jeg det monteret så flyderen presser en lille blå dut tilbage og stopper fremførsel af vand! Og så på med låget..

Det eneste minus ved det er nu at man ikke kan trykke og slippe... man skal holde trykket nede for at der bliver ved at komme vand. Det gælder både stort og småt skyl! Men det funker ellers fint!!!Så skyller toilettet!

Kald mig bare arbejdsmand hehe :-))

Toilettet tager ikke vand ind!SocialTwist Tell-a-Friend

0 kommentarer: